A MIRSA interiorisme & mobiliari apostem amb fermesa pel I&D i el desenvolupament tecnològic de la nostra empresa.
Coincidint amb el 60è aniversari de MIRSA, renovem per complet la nostra imatge corporativa, aconseguint l’equilibri perfecte entre experiència i innovació.
La nostra icònica façana ha passat de ser vermella a blanca, i estrenem un nou logo que transmet els valors minimalistes i contemporanis pels que es caracteritzen tots els nostres projectes.
L’interior del nostre Showroom també s’ha adaptat als nous temps, buscant la combinació entre una realitat física i una de digital.
En els més de 2500m2 d’exposició dels que disposem podem trobar una selecció de les millors firmes internacionals de mobiliari contemporani, així com projeccions de vídeos explicatius de les col·leccions més rellevants.
Pel que respecta al nostre website, apostem per un concepte molt més immersiu, a pantalla completa i potenciant el contingut visual en vertical.
Al nostre extens catàleg virtual, podran trobar més de 25.000 referències de tots els productes amb els que treballem.
Des de 1960 el nostre principal objectiu sempre ha estat oferir els millors serveis i productes als nostres clients i estem convençuts que aquest nou canvi d’imatge corporativa hi contribuirà.